Gestió de baixes
Com puc donar-me de baixa?
La tramitació de baixes es realitza online a través del departament de gestió de baixes, no des de les oficines comercials. Pots cancel·lar totalment o parcialment els serveis que tingues contractats amb nosaltres, assumint, en cas d’incompliment de contracte, les penalitzacions establides en aquest.
El procediment es realitza enviant un correu a l’adreça bajas@airconect.es especificant en què oficina d’AirConect vas contractar els nostres serveis i adjuntant el formulari que pots descarregar-te ací completat, més la còpia de les dues cares de:
Particular: DNI del titular del contracte
Empresa: DNI administrador i CIF de l’Empresa
Estranger comunitari: Carta verda i passaport
Estrangers no comunitaris: NIE
Amb un màxim de 24 hores laborables a la recepció del teu correu ens posarem en contacte amb tu per a una vegada revisat el teu expedient cursar la baixa o aclarir dubtes que hagueren pogut sorgir.